سوالات متداول در رابطه با جراحی بینی گوشتی

برخی از متقاصیان جراحی بینی دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک ، بینی های گوشتی با غضروف ضعیف دارند که از فرم بینی خود بسیار ناراضی می وباشند و می خواهند با انجام جراحی زیبایی بینی، فرم ایده آلی را در بینی های خود ایجاد نمایند ، جراحی بینی های گوشتی به نسبت کمی سخت تر از بینی های استخوانی می باشد به همین علت فردی که بینی گوشتی دارد باید در انتخاب جراح بینی خود دقت بسیار زیادی داشته باشد زیرا جراحی این نوع از بینی ها به مهارت خاصی نیاز دارد . در رابطه با انجام این جراحی و نتیجه آن سوالات متداولی قبل از جراحی از دکتر رفیع پرنیا پرسیده می شود که در این مقاله به این سوالات پاسخ داده می شود . برای انجام جراحی بینی خود به هیچ عنوان عجله نکنید و قبل از انجمام جراحی حتما تمامی مشاوره های لازم را از پزشک خود دریافت نمایید و با دید باز اقدام به انجام این جراحی نمایید .

سن مناسب برای جراحی بینی چه سنی می باشد ؟

با وجود اینکه بینی های گوشتی تاثیر بسیار منفی بر ظاهر چهره می گذارد اما افرادی که دارای این نوع از بینی ها می باشند نباید به هیچ عنوان برای انجام این جراحی عجله کنند ، انجام جراحی بینی باید در سن مناسب صورت گیرد ، در خانم ها سن مناسب برای جراحی بینی 17 سال تمام و در آقایان 18 سال می باشد . جراحی بینی در سنین پایین می تواند عوارضی را به همراه آورد .

نحوه جراحی بینی گوشتی به چه صورت می باشد ؟

دکتر رفیع پرنیا در  در صورت در خواست شما از قالب از پیش تعیین شده استفاده می نماید ، تا در رابطه با فرمی که بعد از جراحی در بینی شما ایجاد می شود دیدگاه لازم را داشته باشید جراحی بینی گوشتی به صورت جراحی باز یا بسته انجام می گیرد که در جراحی باز پوست به طور کامل برداشته می شود و تمامی تغییرات لازم ایجاد می شود ، در اکثر موارد در حین جراحی بینی گوشتی تقویت غضروف صورت می گیرد .

بعد از گذشت چه مدت از جراحی بینی اسپلینت از روی بینی برداشته می شود ؟

 تقریبا بعد از گذشت یک هفته اسپلیت از روی بینی برداشته می شود  .

برخی از خدمات دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک

راه های ارتباطی

تلفن: 88879877 - 021

تلگرام:drparnia@

اینستاگرام: drparnia


جراحی فوق تخصص پلاستیک بینی ,جراحی ,گوشتی ,انجام ,صورت ,سوالات ,جراحی بینی ,بینی گوشتی ,رفیع پرنیا ,دکتر رفیع ,انجام جراحی ,تخصص جراحی پلاستیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت خرید و فروش فلزیاب اهواز 09102191330 سـیـسـتـم بـازاریـابـی فــایــل پیام سروش فیلم شناخت پیکاسو هنر mamasani اخبار اقتصادی اصفهان | قیمت روز آهن آلات ، ارز Malaysiaipk10 love