مشاوره روانپزشکی

در صورت مشاهده موارد زیر حتما به یک روانپزشک مراجعه نمایید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید دکتر ناصر مهاجرانی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار می دهدو می توانید با وی مشاوره روانپزشکی داشته باشید.

  1. در صورتی که حالت مضطربی دارید به گونه ای که هر اتفاقی موجب نگرانی شما شود.
  2. در صورتی که درباره وقایع معمول زندگیتان دچار دل نگرانی و اضطراب هستید و این اضطراب ها و دل نگرانی ها موجب نگرانی شما و بستگانتان شده است.
  3. در صورتی که وسواس دارید و افکار مزاحم خود را نمی توانید کنترل کنید و این امر موجب ناراحتی نزدیکان شما شده است.
  4. در صورتی که حالت روان پریش و اختلالات شخصیتی شدیدی دارید حتما باید به یک روان پزشک مراجعه نمایید تا درمان صورت گیرد.
  5. در صورتی که نمی توانید برای زندگی خود تصمیم بگیرید یا مسائل معمولی زندگی خودتان را نمی توانید مدیریت کنید می توانید با مراجعه به یک روانپزشک و دریافت مشاوره این مشکل را برطرف کنید.
  6. در صورتی که نمی دانید با فرزند خود چگونه رفتار کنید با دریافت مشاوره های لازم از یک روانپزشک می توانید این مشکل را برطرف کنید دکتر ناصر مهاجرانی متخصص اعصاب و روان در این زمینه می توانند راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.
  7. در صورتی که علائم افسردگی در شما مشاهده می شود برای از بین بردن این علایم و درمان افسردگی می توانید به یک روانپزشک مراجعه نمایید.

علل مراجعه به روانپزشکان بسيار گسترده است می توان به علت یک اختلال ساده مانند اضطراب خفیف باشد و تا مواردی مانند بد بینی ، روان پریشی و افسردگی باشد.

مشاوره-روانپزشکی-آنلاین

علت ایجاد اختلالات روانی

کاهش یا افزایش ناقل های عصبی در مغز یکی از علت های بروز بیماری های اعصاب و روان و اختلاتی روانی است ناقل های عصبی در تنظیم حالات اضطرابی، روحیات و خلق و خو افراد نقش مهمی دارند. با افزایش و کاهش ناقل های عصبی که مواد شیمیایی طبیعی مغز هستند اختلالات روانی در فرد ایجاد می شود در صورتی که ناقل های عصبی کاهش پیدا کنند موجب ایجاد اضطراب، افسردگی و کاهش انگیزه و اعتماد بنفس می شود که در این صورت برای درمان از ترکیبات دارویی مانند سیتالوپرام یا فلوکستین استفاده می شود که مصرف این داروها موجب افزایش تدریجی میزان سروتونین می شود و علائم افسردگی و اضطراب کاهش می یابد و خلق و خوی فرد تنظیم می شود.

تاثیر اختلالات روانی بر روابط فرد

اختلالات روانی که به علت کاهش یا افزایش ناقل های عصبی بوجود می آید می تواند تاثیر مخربی هم بر خود بیمار و هم خانواده بیمار بگذارد. به عنوان مثل یک فردی دچار بدبینی شدید باشد و به بهانه ای از همسر خود ایراد بگیرد و هروز این سوالات را مطرح کند که کجا می روی ؟ چیکار می کنی؟ با کی بود ؟ و گوشی همسر خود را بررسی کند در زندگی فرد تاثیر بسیار منفی می گذارد و فضای خانواده را پرتنش می کند که در این حالت حتی بچه های خانواده می توانند آسیب روحی شدیدی ببینند. افرادی که دچار بدبینی هستند که در اصطلاح به این حالت پارانوئید گفته می شود حتما باید به یک روانپزشک مراجعه نمایند تا این حالت در آن ها از بین برود اما متاسفانه افرادی که این مشکل را دارند برای درمان هیچ اقدامی نمی کنند و در صورتی که از آن ها خواسته شود که برای درمان به یک پزشک مراجعه کنند ناراحت و پرخاشگر می شوند. که در این حالت بهتر است خانواده یک گزارشی از وضعیت و حالت های بیمار به یک روانپزشک بدهد و مشاوره های لازم را دریافت نماید در این زمینه دکتر ناصر مهاجرانی متخصص مغز و اعصاب و روانپزشک راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. در این حالت در اکثر موارد بیمار تحت درمان دارویی قرار می گیرد مصرف این داروها با کنترل فعالیت دوپامین مغزی موجب کاهش علایم بد بینی و روان پریش در بیمار می شود.

اختلالات-روانی

افسردگی

هرکسی در هر سنی ممکن است به افسردگی مبتلا شود. طبق تحقیقات انجام شده از هر 10 نفری که به پزشک مراجعه می کنند نشانه های افسردگی در آنان مشاهده می شود که در برخی از موارد بیماری این افراد تشخیص داده نمی شود و درمانی برای آنان در نظر گرفته نمی شود و در نتیجه این بیماری درمان نشده باقی می ماند در صورتی که افسردگی درمان نشود می تواند در زندگی افراد تاثیر منفی بسیاری بگذارد به گونه ای که فرد به فکر خودکشی بیافتد. افسردگی در هیچ سنی طبیعی نیست و باید درمان شود دکتر ناصر مهاجرانی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک در درمان افسردگی دارای تجربه بسیار بالایی می باشند برای دریافت اطلاعات لازم می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

در دوران نوجوانی تغییرات هورمونی می تواند موجب بروز افسردگی شود. در درمان افسردگی حمایت خانواده نقش بسیار مهمی دارد و می تواند در درمان این بیماری تاثیر بسیار خوبی بگذارد. برای درمان افسردگی به هیچ عنوان نباید دارویی خود سرانه مصرف شود زیرا می تواند عوارض احتمالی را به همراه آورد . بر اساس ماهیت افسردگی و شدت آن توسط دکتر ناصر مهاجرانی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک نوع دارو انتخاب می شود.

درمان افسردگی

با توجه به ماهیت افسردگی و نوع آن درمان می تواند شامل مشاوره تخصصی و مصرف داروهای ضد افسردگی باشد که در این زمینه دکتر ناصر مهاجرانی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک می تواند راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در صورتی که نشانه های افسردگی در شما مشاهده شود می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

در صورتی که افسردگی شدید نباشد برای درمان مشاوره ی تخصصی کافی است و داروهای ضد افسردگی توسط دکتر ناصر مهاجرانی تجویر نمی شود.

در صورتی که افسردگی شما بسیار شدید باشد و علائمی مانند خودکشی، خطر آسیب به خود یا دیگران وجود داشته باشد برای درمان بیمار باید بستری شود

بطور معمول درمان افسردگی با مشاوره و روان درمانی و مصرف دارو صورت می گیرد و در موارد شدید تر بیمار بستری می شود تا بهترین روش درمانی برای بیمار در نظر گرفته شود.

معمولا داروهایی که برای درمان افسردگی تجویز می شوند 4 تا 12 هفته طول می کشد تا اثر بگذارند بعد از گذشت این دوران روند درمان سریعتر می شود.

در برخی از افرادی که مبتلا به افسردگی هستند احتمال عود علائم وجود دارد بهتر است درمان افسردگی و مشاوره با روانپزشک ادامه داشته باشد زیرا احتمال عود در این صورت کاهش می یابد.

برخی از خدمات دکتر مهاجرانی روانپزشک

مشاوره خانواده

مشاوره روانپزشکی

مشاوره ازدواج

مشاوره تحصیلی

مشاوره کودک

مشاوره جنسی

مشاوره آنلاین

درمان بیماری های روانپزشکی

و…

راه های ارتباطی با دکتر مهاجرانی

021-88887481

 info@doctormohajerani.com

 کانال تلگرام

 پیج اینستاگرام

بیمارستان ایرانیان 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


جراحی فوق تخصص پلاستیک افسردگی ,درمان ,مشاوره ,روانپزشک ,صورتی ,روان ,درمان افسردگی ,ناصر مهاجرانی ,برای درمان ,دکتر ناصر ,مهاجرانی متخصص ,ناصر مهاجرانی متخصص ,مهاجرا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیم زیرزمینی خطای جامعه سایت حقوقی محمدحسین زارعی استخراج بیت کوین شرکت بازرگانی سکوتی درد و دل